نقد و برسی میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1

میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1

بررسی میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1

میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1 یک میکروفون لاکچری است که برای مجریان و سخنرانان یا مدرسانی که قصد ساخت کلیپ های آموزشی با کیفیتی را با استفاده از تبلت، کامپیوتر، تلفن های هوشمند یا دوربین های DSLR دارند، طراحی شده است. این میکروفون دارای یک سوئیچ پد 10 دسی بلی است که به شما امکان می دهد بلندگوهای بلندتر را بدون بارگیری زیاد ضبط کند. وزن این میکروفون به تنهایی 2.5 گرم است و کاربر هنگام بستن آن به یقه خود هیچ سنگینی ای احساس نمیکند. کپسول این میکروفون قابلیت پوشش 360 درجه ای صدا را دارد و دارای 6 متر کابل با جک 3.5 میلی متری میباشد که خیال شما را بابت آزادی در حرکت راحت می کند. همچنین قابلیت حذف نویز اطراف باعث واضح تر شدن صدای گوینده می شود. از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به خروجی هدفون اشاره کرد که اجازه شنیدن صدای زنده را به شما می دهد و همچنین دکمه تنظیم حساسیت در این مدل تعبیه شده است که در حالت 0 و 10db- قابل تنظیم است. ابر موجود روی این میکروفون در کنار داشتن صدایی شفاف تر وظیفه محافظت از میکروفون را هم بر عهده دارد.

 

میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1

کیفیت صدای استثنایی میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1
این میکروفون خازن الکتریک از یک الگوی قطبی همه جانبه برخوردار است که صدا را از اطراف میکروفون بلند می کند و باعث می شود حتی اگر تا حدودی از میکروفون دور شوید، سطح ثابت تری داشته باشید. میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1 علاوه بر اینکه قابلیت حذف نویز اطراف را دارد برای جلوگیری از نویزهای زیاد ناشی از محیط مانند وزش باد، مجهز به ابر محافظ است. همچنین در میکروفون بویا M1 ، شرکت بویا یک ورودی هدفون برای چک کردن صدا حین ضبط در نظر گرفته است و همچنین با دکمه Pad اضافه شده به این میکروفون میتوان صداهای اطراف را تا 10 دسیبل کاهش داد.

 

سازگار با هر نوع دستگاهی
میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1 یک میکروفون جهانی کم مصرف و سازگار با گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها، دوربین ها، ضبط کننده های صوتی و سایر دستگاه های ضبط و غیره است. گفتنی است که برای استفاده از میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1 با موبایل فقط کافیست، میکروفون را خاموش کرده و کلید OFF/SmartPhone را انتخاب کنید. در این حالت پاور میکروفون خاموش شده و به موبایل وصل می شود.

میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1

 

آزادی عمل بیشتر با کابل 6 متری
اگرچه میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1، یک میکروفون با سیم می باشد اما وجود کابل 6 متری این میکروفن باعث شده است تا در آزادی حرکت، چیزی از میکروفون های بی سیم کم نداشته باشد. بنابراین با استفاده از این میکروفون سخنرانان یا مجریان میتوانند با تسلط کامل و به راحتی در حین اجرای خود قدم بزنند.

خرید میکروفون یقه‌ای با سیم Bayer مدل M1

 

پیام خدا بنده لو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *